Over ons

Over ons

In ‘t kort

Service Telefoon Centrale neemt de telefoon aan voor maar liefst 240 verschillende bedrijven. We zijn professioneel, betrokken en bijzonder gezellig.

01:00

Proef de sfeer in deze video

Hoe het begon..

Eerst nam mevrouw Frielink – oprichter van STC – de telefoon alleen aan voor huisartsen, dat is inmiddels alweer zo’n 70 jaar geleden. Je kunt je voorstellen dat er in al die jaren een ontelbaar aantal telefoongesprekken zijn gevoerd.

STC familie

Een kleinschalig bedrijf blijven is een bewuste keuze. Alleen dan leren we iedereen binnen ons bedrijf écht kennen. Leren de telefonisten elkaar ook door en door kennen. Het is niet toevallig dat onze telefonisten enorm lang bij ons blijven telefoneren. Als je eenmaal deel uitmaakt van de STC-familie, wil je gewoon nooit meer weg ... Respect, gelijkwaardigheid, loyaliteit, dat zijn echt woorden die op ons van toepassing zijn. We zijn echt betrokken op elkaars leven.

Goed bezig!

Complimenten en schouderklopjes vliegen regelmatig in het rond, dat gebeurt dan en public. Daar worden we namelijk allemaal blij van. En als er nou toch eens iets besproken moet worden wat niet zo fijn is, dan gebeurt dat achter gesloten deuren.

Voor wie nemen wij de telefoon op?

Voor woningcorporaties nemen we berichten aan en ondernemen we actie als er niemand bij hen op kantoor zit. Lekkage heb je natuurlijk altijd buiten kantoortijd, toch? Voor huisartsen plannen we alvast afspraken in en we handelen spoedjes af voor de tandarts. Iemand met kiespijn kan niet langer wachten, die wil NU een tandarts zien, dus dat regelen we. Voor de horecagroothandel nemen we bestellingen op van restaurants en cafés en zo kunnen we nog wel even doorgaan…

Impressie

P1028505

P1031398

P1028444

P1031367

P1028411

P1028633

Melisa liggend 2

Algemeen 4

P1028598

Algemeen 7

P1028575

P1028561

Algemeen 1

Waarom jij bij ons wilt werken

  • Ons softwaresysteem is net zo simpel als fantastisch. Je hebt 'm zo onder de knie. En dit staaltje moderne telefoniesoftware is echt een verademing, want weet je: ken jij één systeem, dan ken jij alles. Ja, je leest het goed. Eén systeem voor al onze 240 klanten.

  • Werken bij ons betekent eigenlijk op de koffie komen bij je STC-familie. Tussen de lijntjes door delen we al ons wel en wee.

  • Pubquiz, we love it! Bij ons geen feestje zonder quiz.

  • Met ‘samen vormen we een team’, bedoelen we ook echt samen. Ieder zijn eigen lijntje hoor, maar kom je er even niet uit … dan vind je bij ons altijd gehoor en regelen we ‘t samen.

  • Tijdens werktijd bellen we voor onze klanten, na werktijd bellen we met elkaar. Gewoon omdat dat zo gezellig is.

  • Je hangt dan misschien wel veel aan de lijn, werken bij ons betekent niet dat je per se werkt aan je eigen lijn. Met 40 collega’s is er altijd wel iets te vieren! ;) Hadden we al gezegd dat werken bij ons gezellig is?

  • Zoals wij telefoneren, dat kun je leren, daarvoor geven we je de tijd. Een briljant inwerktraject maakt van jou een telefonist waarbij je echt een boodschap achter kunt laten. We kennen het woord outbound wel, maar daar doen we zelf niets mee.

  • Klantenservice is een woord dat we dan wel weer zelf hadden kunnen uitvinden. Als jij je daarin niet herkent, ben je hier verkeerd verbonden.

  • Wij houden niet van ruis op de lijn … geen gekonkel of gedoe! Je weet gewoon precies waar je aan toe bent.

Zin om aan de slag te gaan?

Zie jij jezelf al werken bij STC? Bekijk dan snel onze vacatures.

Bekijk vacatures